viskasauto.lt
Utena
Registracijos adresas: Respublikos g. 66, Rokiškis
Įmonės kodas: 173257228
PVM kodas: LT732572219
Bankas: AB SEB bankas
Banko kodas: 70440
A/S: LT707044060003073350
Buhalterija
Tel.: +370 633 36611
El.paštas: egrena@inbox.lt
Prisijungimas
Prisijungimo vardas: mazmena
Slaptažodis: isgatvesklientas
TAISYKLĖS
1. Bendrosios nuostatos
1.1. UAB “Egrena”(toliau - Pardavėjas) priklausančioje
internetinėje užsakymų sistemoje www.viskasauto.lt (toliau - Parduotuvė)
prekyba vykdoma vadovaujantis šiomis taisyklėmis (toliau Taisyklės).
1.2. Prekių pirkimo - pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo (toliau
sutartis) laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas el - parduotuvėje
suformavęs prekių krepšelį, norodęs pristatymo adresą, pasirinkęs apmokėjimo
būdą ir susipažinęs su šiomis Taisyklėmis paspaudžia mygtuką "Daryti užsakymą".
Pirkėjui atlikus aukščiau nurodytus veiksmus, Pardavėjas Pirkėjo nurodytu
elektroniniu pašto adresu išsiunčia patvirtinimą, kad užsakymas yra priimtas
bei jame nurodo tikslią prekės ir pristatymo kainą. Laikoma, kad asmuo, kuris
užsako prekes ir patvirtina užsakymą, yra susipažinęs su Taisyklėmis ir
besąlygiškai sutinka su jose nurodytomis visomis sąlygomis.
1.3. Užpildęs užklausą Vartotojas tampa Parduotuvės klientu (toliau -
Klientas), kuris įgyja Taisyklėse nustatytas teises ir pareigas.
1.4. Pardavėjas turi teisę bet kada apriboti Kliento teises arba panaikinti
užklausas, užsakymus, jeigu Klientas nesilaiko Taisyklėse nustatytų sąlygų.
1.5. Atsižvelgdamas į Lietuvos Respublikos teisės aktus Pardavėjas turi teisę
bet kuriuo metu iš anksto neįspėdamas Kliento pakeisti, taisyti ar papildyti
Taisykles. Naujos Taisyklės įsigalioja nuo jų patalpinimo į Parduotuvę dienos.
Kliento užsakymai pateikti iki Taisyklių pakeitimo įvykdomi pagal užsakymo
pateikimo metu galiojančias Taisykles.
1.6. Pardavėjas nėra atsakingas ir nekompensuoja Klientui jo patirtos žalos,
kurį kyla dėl Taisyklėse numatytų sąlygų nesilaikymo.
2. Prekių kaina ir apmokėjimo tvarka
2.1. Prekių užsakyme Prekių kainos nurodytos su PVM.
2.2. Mokestis už transportavimą nurodomas, kai suformuojamas užsakymas, iki jo
patvirtinimo.
2.3. Klientas už užsakytas Prekes gali atsiskaityti vienu iš būdų:
2.3.1. Grynais pinigais, kurjeriui pristačius prekes. Pasirinkus šį apmokėjimo
būdą, užsakymas iš karto pradedamas vykdyti, o kurjeriui atvykus, reikia tureti
tikslią sumą pinigų, kokia yra užsakymo suma.
2.3.2. Atsiskaitant bankiniu pavedimu
(įnešant grynus pinigus arba darant pavedimą iš sąskaitos) į pardavėjo banko
sąskaitą, mokėjimo paskirtyje prašome nurodyti Jums suteiktą užsakymo numerį ir
tik buhalterijai patvirtinus apmokėjimą užsakymas pradedamas vykdyti.
2.4. Pateikdamas užsakymą Klientas
įsipareigoja už Prekes atsiskaityti laiku. Prekių pirkimo -
pardavimo sutarties sudarymo momentu laikoma užsakymo patvirtinimo gavimas
elektroniniu paštu.
2.5. Kai mokama išankstiniu mokėjimu, Klientas įsipareigoja atsikaityti
per 1 darbo dieną nuo užsakymo patvirtinimo
gavimo iš Pardavėjo momento. Jei per nustatytą terminą Pirkėjas neatlieka
apmokėjimo už prekes į Pardavėjo nurodytą sąskaitą, užsakymas anuliuojamas.
3. Prekių užsakymas
3.1. Klientas pasirinkęs jam reikiamą Prekę pateikia Pardavėjui
užsakymą. Kliento patvirtintas užsakymas Pardavėjui išsiunčiamas automatiniu
būdu (paspaudus "Patvirtinti užsakymą").
3.2. Kiekvieną kartą Klientas tvirtindamas užsakymą patvirtina, jog sutinka su
tuo momentu galiojančiomis Taisyklėmis.
3.3. Patvirtindamas užsakymą, Klientas įsipareigoja patikrinti ar visi jo
asmens duomenys yra teisingi. Suradęs neatitikimų Klientas įsipareigoja
duomenis pataisyti ir tik tuomet patvirtinti užsakymą.
3.4. Prekės užsakymas pradedamas vykdyti:
3.4.1. Klientui pasirinkus išankstinį apmokėjimą, po pinigų nuskaitymo į
Pardavėjo sąskaitą;
3.5. Klientas, pildydamas užsakymą, nurodo Prekės
individualias savybes, kiekį, Prekes priimsiantį asmenį (kai Prekes priima ne
pats Klientas) ir pageidaujamą pristatymo laiką bei kitus duomenis reikalingus
prekes pristatymui.
3.6. Kai Klientas pageidauja, kad Prekės būtų pristatytos kitu adresu arba jas
gautų kitas gavėjas, užsakyme nurodomas naujas prekių pristatymo adresas ir
gavėjo duomenys. Nurodant kitą Prekių gavėją už Prekes galima atsiskaityti tik
išankstiniu mokėjimu.
3.7. Užsakymas laikomas pateiktu Pardavėjui tik nuo to momento, kada Pardavėjas
jį gauna.
3.8. Pardavėjas priima ir patvirtina tik teisingai užpildytus užsakymus.
3.9. Kliento pateiktą užsakymą Pardavėjas patvirtina automatiškai nuo jo gavimo
momento ir pradeda jį vykdyti gavęs apmokėjimą į Pardavėjo sąskaitą arba iškart
po užsakymo patvirtinimo , jei yra pasirinktas atsiskaitymo būdas grynais
apmokant kurjeriui.
4. Prekių pristatymas ir įteikimas
4.1. Kai Klientas pasirenka išankstinį apmokėjimą, Pardavėjas
įsipareigoja pristatyti Prekes Klientui per 1-2
d.d. po užsakymo apmokėjimo gavimo patvirtinimo, jei prekė yra
centriniame sandėlyje, kitais atvejais
prekės pristatomos per 2-4 d.d. arba per kitą
pardavėjo nurodytą terminą.
4.2. Prekės pristatomos trimis
būdais:
4.2.1. Paštu;
4.2.2. Per kurjerių tarnybą;
4.2.3. Pardavėjo
transportu.
4.3. Prieš pristatydami prekę kurjeriai ar Pardavėjo darbuotojai, iškilus būtinybei, turi teisę
susisiekti su Klientu ir pasitikslinti dėl tikslaus laiko, kuriuo Klientas
priims pristatomas Prekes. Jeigu
užsakyme nenurodytas kitas Prekes priimantis asmuo, jas priimti privalo pats
Klientas.
4.3. Tais atvejais kai Klientas negali priimti sutartu laiku Prekių, jis
nedelsdamas informuoja telefonu Prekes pristatantį kurjerį ir Pardavėją.
4.4. Jeigu Kliento nurodytu adresu ir su juo suderintu laiku Prekės
pristatomos, tačiau Klientas nerandamas, Klientas neturi teisės reikšti
Pardavėjui pretenzijų dėl Prekių pristatymo.
4.5. Prekių pristatymo metu Pirkėjas (Pirkėjo atstovas) isipareigoja
patikrinti prekiu kiekį ir kokybę. Klientas kruopščiai patikrina Prekės
perdavimo momentu. Priimdamas Prekę Klientas privalo pasirašyti Prekės
pristatymo dokumentuose, patvirtindamas, kad Prekė jam buvo įteikta. Pirkėjas
(Pirkėjo atstovas) privalo apie Prekių pakuotės pažeidimą pažymėti Pardavėjo
(Pardavėjo atstovo) pateiktame dokumente.
4.6.
Pardavėjas įsipareigoja Prekes pristatyti užsakyme nurodytu adresu ir
terminais. Jeigu paaiškėja, kad Pardavėjas negali pristatyti Prekės numatytu
terminu, jis nedelsdamas apie tai informuoja Klientą.
4.7.
Klientui patvirtinus užsakymą, už Prekes Pardavėjas Klientui išsiunčiama
išankstinė sąskaita faktūra, o sąskaita faktūra išrašoma po prekių gavimo.
4.8. Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės
už Prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu šis pažeidimas atsirado dėl
Kliento kaltės.
4.9. Pristačius prekes Pirkejo nurodytu
adresu, laikoma, kad Prekės yra perduotos Pirkėjui (Pirekėjo atstovui).
5. Prekių garantijos
UAB „Viskas automoliui “ internetinėje
parduotuvėje www.viskasauto.lt parduodamos itin kokybiškos auto prekės, o kaip
ir perkant visose kitose auto dalių parduotuvėse, čia Jums bus suteiktos
garantijos: prireikus nekokybiškas prekes pakeisime arba grąžinsime sumokėtus
pinigus.
Prekėms suteikiamos garantijos:
1. Klientui įteikus prekę, atitinkančią įprastus šiai prekei keliamus
kokybinius reikalavimus, pradedamas skaičiuoti šios prekės garantinis terminas.
Jei prekei suteikiamas ilgesnis garantinis laikotarpis nei LR įstatymuose
numatytais pagrindais, jis nurodomas prekių garantiniuose dokumentuose.
2. Pastebėjus, kad prekė neatitinka įprastų šiai prekei kokybinių reikalavimų,
žiūrėti 6 punktą.
3. Prekė nekeičiama ir pinigai negrąžinami,
jei prekės trūkumų atsirado dėl to, kad Klientas pažeidė prekės naudojimo ar
saugojimo/sandėliavimo, o ypač montavimo į
automobilį, taisykles.
6. Prekių grąžinimas
6.1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės
keičiamos ir grąžinamos vadovaujantis Mažmeninės prekybos taisyklėmis,
patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001m. birželio 11 d. nutarimu
Nr. 697 „Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo“ ir Civiliniu
kodeksu: pretenzijas dėl gautos prekės asortimento
galima pateikti per protingą terminą. Pretenzijas dėl prekės kokybės galima
pareikšti per 2 metų laikotarpį nuo prekės gavimo dienos.
6.2. Pirkėjui grąžinant prekes Pirkimo
pardavimo taisyklių 6.1. punkte nurodytu atveju, būtina laikytis šių
sąlygų:
6.2.1. pageidautina, tačiau neprivaloma, kad grąžinama prekė
būtų originalioje tvarkingoje pakuotėje;
6.2.2. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos,
kokios buvo Pirkėjo gauta;
6.2.3. grąžinama prekė turi būti švari;
6.2.4. grąžinamos prekės garantijos terminas neturi būti
pasibaigęs;
6.2.5. pateikiamas rašytinis prašymas nurodant vieną pasirinktą
pageidavimą iš galimų: nemokamai pašalinti prekės trūkumus, nemokamai pakeisti
netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke, atitinkamai prekės trūkumams
sumažinti prekės kainą, vienašališkai nutraukti sutartį ir sugrąžinti už prekę
sumokėtą kainą;
6.2.6. pateikiamas prekės įsigijimą patvirtinantis
dokumentas (kasos kvitas, sąskaita faktūra, prekės priėmimą patvirtinantis
dokumentas).
6.3. Prekių
siuntimo/pristatymo išlaidas, Pirkėjui siunčiant prekes Pardavėjui grąžinti ar
pakeisti dėl prekės trūkumų ar trūkumams šalinti, ar patikrinti apmoka
Pardavėjas, tuo atveju, jeigu grąžinimui ar pakeitimui siųstose prekėse
nustatyta trūkumų. Prekėse nenustačius trūkumų, siuntimo išlaidas apmoka
Pirkėjas. Prekių keitimo į kitą dydį, spalvą arba modelį atveju pakartotinis
pristatymas yra nemokamas. Dėl pakartotinio prekių pristatymo ar atsiėmimo
Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria elektroniniu paštu arba telefonu.
6.4. Norint aukščiau nurodytais atvejais
grąžinti prekę mums atgal, Jums reikia informuoti mus skyriuje
"Kontaktai" nurodytomis susisiekimo priemonėmis.
6.5. Tais atvejais, kai prekės keičiamos ir
tokio keitimo metu susidaro kainų skirtumas, Jūs privalote sumokėti tokį kainų
skirtumą.
7. Šalių teisės, pareigos ir atsakomybė
7.1. Šalių teisės ir pareigos įgyvendinamos
atsižvelgiant į Mažmeninės prekybos
taisykles, patvirtintas 2001m. birželio 11d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės
nutarimu Nr. 697 ir Civilinio kodekso nuostatas.
7.2. Klientas turi teisę:
7.2.1. Įsigyti parduodamą Prekę Parduotuvėje nurodyta kaina Taisyklėse
nustatyta tvarka;
7.2.2. Atsisakyti Prekės pirkimo-pardavimo sutarties, sudarytos naudojant ryšio
priemones, pranešdamas Pardavėjui raštu apie tai per 14 (keturiolika) darbo
dienu nuo Prekės pristatymo dienos, jeigu daiktas nebuvo sugadintas ar jo
išvaizda iš esmės nepasikeitė.
7.3. Klientas įsipareigoja:
7.3.1. Naudodamasis Pardavėjo teikiamomis paslaugomis Parduotuvėje vadovautis
ir laikytis šiose Taisyklėse nustatytų nuostatų;
7.3.2. Neatskleisti savo prisijungimo duomenų tretiems asmenims;
7.3.3. Šiose Taisyklėse nustatyta tvarka užpildytus užsakymus pateikti
Pardavėjui;
7.3.4. Taisyklėse nustatyta tvarka atsiskaityti su Pardavėju už nupirktas
Prekes;
7.3.5. Pasikeitus asmens duomenims, kurie pateikti registracijos formoje, šiuos
duomenis nedelsiant atnaujinti;
7.3.6. Susipažinti su Parduotuvės Taisyklėmis.
7.4. Pardavėjas turi teisę:
7.4.1. Bet kada sustabdyti Parduotuvės veiklą;
7.4.2. Pakeisti, atnaujinti ir taisyti Taisykles;
7.4.3. Keisti parduodamų Prekių asortimentą ir kainas;
7.4.4. Klientui tyčiniais veiksmais kenkiant Parduotuvei ar Pardavėjui, be
įspėjimo apriboti ar panaikinti Kliento registraciją ir galimybę naudotis
Parduotuvės teikiamomis paslaugomis.
7.4.5. Anuliuoti Kliento užsakymą, kai Klientas vėluoja atsiskaityti,
užsakydamas Prekes pasirinko išankstinį apmokėjimą;
7.5. Pardavėjas įsipareigoja:
7.5.1. Parduoti Prekes ir teisės aktų nustatyta tvarka išduoti Klientui,
atsiskaičiusiam už jas, Prekių pirkimą-pardavimą (pinigų sumokėjimą)
patvirtinantį dokumentą;
7.5.2. Parduoti Prekes kartu su jų priklausiniais ir priedais tokios būklės,
kuri atitiktų Kliento išsirinktą pavyzdį;
7.5.3. Pristatyti užsakytas Prekes Taisyklėse nustatytomis sąlygomis;
7.5.4. Garantuoti, kad būtų parduodamos tik saugios, tinkamos kokybės,
kompleksiškos prekės;
7.5.5. Parduodant ne maisto prekes, išduoti Klientui garantinį dokumentą,
kuriame turi būti tiksliai ir aiškiai nurodytas Prekės kokybės garantijos
terminas, jeigu parduodamoms Prekėms toks terminas yra nustatytas;
7.5.6. Prekes, kurioms nustatytas tinkamumo naudoti terminas, parduoti tokiu
laiku, kad Klientas turėtų realią galimybę panaudoti šias Prekes iki jų
tinkamumo naudoti termino pabaigos;
7.5.7. Suteikti valstybine kalba Klientui būtiną, teisingą ir visapusišką
informaciją apie parduodamą Prekę;
7.5.8. Kliento prašymu suteikti papildomą informaciją apie parduodamą Prekę;
7.5.9. Taisyklėse numatytomis sąlygomis sudaryti galimybę Klientui naudotis
Parduotuvės teikiamoms paslaugomis.
7.6. Klientas atsako už pateiktų savo asmens duomenų teisingumą bei
prisijungimo duomenų saugojimą ir neatskleidimą tretiems asmenims.
7.7. Klientas atsako už savo veiksmus atliktus internetinėje Parduotuvėje.
7.8. Pardavėjas nėra atsakingas už nuostolius kurie atsirado dėl to, jog
Klientas nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė buvo suteikta.
7.9. Pardavėjas neatsako už Parduotuvėje kitų trečių šalių skelbiamą reklamą ir
joje esančios informacijos teisingumą.
7.10. Šalys susitaria, kad kilus vienos iš šalių atsakomybei, kaltoji šalis
kitai šaliai atlygina tiesioginius nuostolius.
8. ASMENS DUOMENŲ TVARKYMAS
8.1. Visi vartotojai gali lankytis
internetinėje parduotuvėje viskasauto.lt neatskleisdami jokių savo asmeninių
duomenų, tačiau jeigu jie norės įvykdyti pirkimą, jie turės įvesti būtinus
asmens duomenis (tokius kaip vardas ir pavardė, pristatymo adresas, kontaktinis
el.paštas, telefonas ir kt.).
8.2. Pirkėjas registruodamasis sutinka, kad jo asmens duomenys, kuriuos jis
savo noru pateikia registracijos anketoje, Duomenų valdytojo būtų tvarkomi
remiantis šiomis taisyklėmis. Sutikimas duoti Duomenų valdytojui leidimą
asmeninių duomenų apdorojimui yra savanoriškas ir Pirkėjas turi teisę atsiimti
sutikimą, pateikdamas raštišką pareiškimą ir atsiųsdamas jį el.paštu dalys@egrena.lt
8.3. Pirkėjas turi teisę susipažinti su
savo asmens duomenimis, juos pats koreguoti bei, jeigu pačiam nepavyksta to
padaryti, turi teisę reikalauti ištaisyti neteisingus, netikslius savo asmens
duomenis, blokuoti ar ištrinti savo duomenis, parašydamas el.laišką adresu dalys@egrena.lt. Tokiu
atveju UAB "Egrena" nedelsdamas turi įgyvendinti pirkėjo prašymą (per
1-3 darbo dienas).
8.4. UAB "Egrena" pripažįsta ir gerbia kiekvieno Pirkėjo, kuris
atlieka registraciją interneto parduotuvėje www.viskasauto.lt, teisę į
privatumą. Duomenų valdytojas renka ir naudoja Pirkėjo asmens duomenis
(pavadinimą arba vardą ir pavardę, adresą, telefono numerį, elektroninio pašto
adresą ir kita) prekių ar paslaugų užsakymų apdorojimui (arba kitų prisiimtų
sutartinių įsipareigojimų vykdymui) bei pardavimui įvykdyti. Pirkėjas,
užsiregistruodamas internetinėje parduotuvėje viskasauto.lt, patvirtina
sutinkantis, jog Pirkėjo pateikti asmens duomenys būtų tvarkomi prekių ir
paslaugų užsakymų viskasauto.lt internetinėje parduotuvėje apdorojimui ir
pardavimui, bei tiesioginės rinkodaros tikslais (sutinka gauti naujienlaiškius
bei informacinius pranešimus Pirkėjo nurodytu el.pašto adresu). Pirkėjas ne
dažniau, kaip kelis kartus per mėnesį gaus naujienlaiškį savo nurodytu el.pašto
adresu, tačiau jam yra sudaryta aiški galimybė naujienlaiškio atsisakyti.
8.5. Duomenų valdytojas įsipareigoja neatskleisti Pirkėjo asmens duomenų tretiesiems
asmenims, išskyrus Duomenų valdytojo partnerius, teikiančius prekių pristatymo
arba kitas, su Pirkėjo užsakymo tinkamu įvykdymu susijusias paslaugas. Visais
kitais atvejais Pirkėjo asmens duomenys tretiesiems asmenims gali būti
atskleidžiami tik Lietuvos Respublikos teisės aktų numatyta tvarka.
8.6. Asmens duomenys tvarkomi naudojant saugias priemones, apsaugančias šiuos
duomenis nuo neteisėto sunaikinimo, atskleidimo arba kitų neteisėtų veiksmų.
8.7. Pirkėjų duomenys yra saugojami ir naudojami tiesioginės rinkodaros
tikslais ne ilgiau nei 5 metus nuo Pirkėjo paskutinio prisijungimo prie
internetinės parduotuvės viskasauto.lt. Po šio termino kliento duomenys yra
sunaikinami. Asmens duomenų sunaikinimą prižiūri domenų valdytojas.
9. Kitos nuostatos
9.1.Bendravimas
tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, įskaitant, bet neapsiribojant, pranešimai,
susirašinėjimas, vyksta rašytine forma. Pranešimai išsiųsti elektroniniu paštu
taip pat prilyginami rašytinės formos pranešimams. Pranešimas elektroniniu
paštu laikomas gautu, kai po jo išsiuntimo momento praėjo 96 valandos.
9.2.Pardavėjas
pasilieka teisę bet kuriuo metu keisti, taisyti ar papildyti Pirkimo pardavimo
taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų nustatytus reikalavimus. Apie bet
kokius pakeitimus, taisymus ar papildymus Internetinės parduotuvės sistemoje
prisiregistravęs Pirkėjas informuojamas prisijungimo metu. Pirkėjas perkantis
prekes elektroninėje parduotuvėje sutinka su pakeistomis, pataisytomis,
papildytomis Pirkimo padavimo taisyklėmis. Pirkėjo sutikimas išreiškiamas
pateikiant užsakymą Pardavėjui. Galimybė įsigyti prekes Internetinėje
parduotuvėje sudaroma tik Pirkėjams, kurie sutinka su galiojančiomis Pirkimo
pardavimo taisyklėmis.
9.3.Ginčai,
susiję su prekių pirkimu – pardavimu elektroninėje parduotuvėje, sprendžiami
derybų keliu. Nepavykus susitarti derybų keliu, ginčai sprendžiami
vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais. Tuo atveju, jei
Pirkėjas nesutinka su Pardavėjo parengtu ir viskasauto.lt perduotu atsakymu į
Pirkėjo rašytinę pretenziją, savo prašymą/skundą dėl viskasauto.lt įsigytos
prekės iš Pardavėjo Pirkėjas (fizinis asmuo, vartotojas) gali pateikti
Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius,
el.p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 85 262 67 51, faks. (85) 279 1466, interneto
svetainėje https://www.vvtat.lt/(taip
pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams
apskrityse) - ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje https://ec.europa.eu/odr/